Με επίκεντρο τον πελάτη η νέα πιστοποίηση ISO και η συμμετοχή της ΕΛΤΑ Courier στο Ε.Ι.Ε.Π. και τον GR.EC.A.

Δημοσιεύτηκε στις 27-03-2018

Με στόχους την εξασφάλιση της αδιάλειπτης υλοποίησης των έργων ταχυμεταφοράς, την καλλιέργεια της κουλτούρας εξυπηρέτησης πελατών εσωτερικά στον οργανισμό και την καλύτερη δυνατή ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών της ταχύτατα αναπτυσσόμενης αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου, η ΕΛΤΑ Courier πιστοποιήθηκε πρόσφατα για το Σύστημα Επιχειρησιακής Συνέχειας που εφαρμόζει, και έγινε μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (Ε.Ι.Ε.Π.) και του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A.).

«Είμαστε υπερήφανοι για το γεγονός ότι είμαστε η πρώτη ελληνική εταιρεία ταχυμεταφορών που εφαρμόζει Σύστημα Επιχειρησιακής Συνέχειας και πιστοποιείται γι’ αυτό. Έτσι, μπορούμε σήμερα να πούμε ότι η ΕΛΤΑ Courier εγγυάται στους πελάτες και τους συνεργάτες της την ελαχιστοποίηση της επίδρασης και των συνεπειών των πιθανών κινδύνων και επιβεβαιώνει την απρόσκοπτη συνέχεια της επιχειρηματικής δραστηριότητας και της ασφαλούς λειτουργίας της» ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΛΤΑ Courier κύριος Δημήτρης Αποστολάκος. Η εν λόγω πιστοποίηση κατά το Πρότυπο ISO22301:2012 έγινε από την Lloyd’s Register-LRQA.

Από την 1η Ιανουαρίου 2018 η ΕΛΤΑ Courier είναι μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (Ε.Ι.Ε.Π.) με βασικό στόχο την υιοθέτηση σύγχρονων και καινοτόμων πρακτικών στην εξυπηρέτηση του πελάτη. «Ο πελάτης και η συνολική εμπειρία του στη συνεργασία μας, είναι το κύριο μέλημα όχι μόνο του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών αλλά και όλων των εργαζόμενων της ΕΛΤΑ Courier. Το Ε.Ι.Ε.Π., με τα ετήσια προγράμματά του που αφορούν στην εκπαίδευση, τη συμβουλευτική και τη διάδοση της κουλτούρας εξυπηρέτησης, είναι ένας από τους πιο αξιόλογους και καταξιωμένους συμμάχους μας σε αυτή την προσπάθεια» μας είπε η κυρία Ζήνα Στεφανίδη, Εμπορική Διευθύντρια της εταιρείας.    

Η συμμετοχή και η ευρύτερη συνεργασία με τις εταιρείες του κλάδου του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, η αξιοποίηση των πληροφοριών που αφορούν στις τάσεις της συγκεκριμένης αγοράς παγκοσμίως και η συμμετοχή στη διαμόρφωση της ταχύτατα αναπτυσσόμενης αγοράς και στην Ελλάδα, είναι μερικοί από τους στόχους που έχει θέσει η ΕΛΤΑ Courier στο πλαίσιο της συμμετοχής της στον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A.) ως μέλος.

Πληροφορίες για το Ε.Ι.Ε.Π. και την GR.EC.A. μπορείτε να βρείτε αντίστοιχα στο  www.customerservice.gr και το www.greekecommerce.gr