Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2021

Δημοσιεύτηκε στις 14-10-2021

Για την ΕΛΤΑ Courier η εξυπηρέτηση των πελατών της αποτελεί κύριο μέλημα της και για αυτό φροντίζει να ενημερώνεται, να εξελίσσεται και να αναπτύσσεται σκοπεύοντας στη βελτιστοποίηση και στη μεγιστοποίηση της ικανοποίησής τους.
Σε αυτό το πλαίσιο, η απόφαση για τη συμμετοχή της στην Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2021 ήταν εύκολη υπόθεση, καθώς για την ΕΛΤΑ Courier κάθε μέρα θα πρέπει να είναι Ημέρα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Διοργανώσαμε ένα ευχάριστο πλάνο δράσεων για να γιορτάσουμε όλοι μαζί, συμπεριλαμβάνοντας τις παρακάτω ενέργειες:

  • Διοργάνωση events
  • Δημιουργία δώρων
  • Δημιουργία Reports
  • Δημιουργία ερωτηματολογίων