Συχνές ερωτήσεις

Πληροφορίες για όλες τις υπηρεσίες μας βρίσκονται στην ιστοσελίδα μας. Επισκεφθείτε τις αντίστοιχες σελίδες της υπηρεσίας εσωτερικού ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ, των υπηρεσιών εξωτερικού Express Mail ServiceSpecial Priority Mail και Fast Parcel Cyprus (FPC) και είμαστε στη διάθεσή σας για επιπλέον ερωτήσεις στο τηλέφωνο 210-6073000 (αστική χρέωση).
Εύκολα και γρήγορα καλώντας στo τηλέφωνo 210-6073000 (αστική χρέωση) ή με μια επίσκεψη σε κατάστημα ΕΛΤΑ Courier ή ΕΛΤΑ της περιοχής σας.
Σε περίπτωση που το ογκομετρικό βάρος της αποστολής σας είναι μεγαλύτερο του πραγματικού, η χρέωση γίνεται με βάση το ογκομετρικό βάρος, το οποίο υπολογίζεται σε κιλά, αν πολλαπλασιάσουμε τις 3 διαστάσεις της συσκευασίας (μήκος, πλάτος, ύψος, μετρημένες σε εκατοστά) και διαιρέσουμε με το α) 5.000, στις υπηρεσίες ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ και FPC και β) 5.000, στην υπηρεσία SPM. 

Σημείωση: Το ογκομετρικό βάρος δεν ισχύει για την υπηρεσία EMS.
Για να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή υπολογισμού κόστους αποστολών με την υπηρεσία ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ επισκεφθείτε την σελίδα Υπολογισμός Κόστους.
Στην σελίδα Οδηγίες Συσκευασίας θα βρείτε τις οδηγίες που θα σας βοηθήσουν να διασφαλίσετε την ακεραιότητα της αποστολής σας.
Για να μάθετε εύκολα και γρήγορα ποιο είναι το πλησιέστερο κατάστημα ή σημείο εξυπηρέτησης πελατών της περιοχής σας, κάντε κλικ εδώ.
Οι ώρες λειτουργίας των καταστημάτων μας είναι Δευτέρα έως Παρασκευή 08:00-20:00 και Σάββατο 08:00-14:00. Οι ώρες λειτουργίας μπορεί να ποικίλουν από σημείο σε σημείο λόγω πιθανών τοπικών ιδιαιτεροτήτων μιας περιοχής. Για να μάθετε τις ώρες λειτουργίας του καταστήματος που σας εξυπηρετεί θα πρέπει να καλέσετε το κατάστημα που σας ενδιαφέρει, κάνοντας κλικ εδώ. Για τις ώρες λειτουργίας του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών που απαντά στο τηλέφωνο 210-6073000 (αστική χρέωση) ή στο 11120 (χρέωση βάσει τιμοκαταλόγου παρόχου), επισκεφθείτε την σελίδα Τηλεφωνική εξυπηρέτηση.
Αναλυτικά τα στοιχεία επικοινωνίας των καταστημάτων και των σημείων εξυπηρέτησης βρίσκονται συγκεντρωμένα εδώ.
Για να εκμεταλλευτείτε τις προνομιακές χρεώσεις και την προσωπική εξυπηρέτηση που απολαμβάνουν οι πιστωτικοί μας πελάτες, καλέστε μας στo τηλέφωνο 210 6073000 ή επισκεφθείτε τη σελίδα μας ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, συμπληρώστε και στείλτε μας τη φόρμα επικοινωνίας.
Οι περιπτώσεις στις οποίες καταβάλλεται αποζημίωση ποικίλουν ανάλογα με το προϊόν και αναφέρονται αναλυτικά στους Γενικούς Όρους Παροχής Ταχυμεταφοράς κάθε υπηρεσίας (ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ, Express Mail Service, Special Priority Mail, Fast Parcel Cyprus). Για περισσότερες πληροφορίες οι δικαιούχοι μπορούν να απευθυνθούν στο Τμήμα Αποζημιώσεων της ΕΛΤΑ Courier καλώντας στο 210 6073066.
Παρακολουθείστε εύκολα την πορεία της αποστολής σας κάνοντας κλικ εδώ.
Την αναλυτική λίστα των αντικειμένων των οποίων δεν αναλαμβάνουμε τη μεταφορά και διεκπεραίωσή τους, θα τη βρείτε στη σελίδα Απαγορεύσεις κάθε υπηρεσίας (ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ, Express Mail Service, Special Priority MailFast Parcel Cyprus ).
Κάθε αποστολή που εμπίπτει στους Γενικούς Όρους Παροχής Υπηρεσιών και διεκπεραιώνεται από την εταιρεία εντός Ελλάδος, είναι ασφαλισμένη* για απώλεια ή καταστροφή αντικειμένου μέχρι του ποσού των 50,00 € αν πρόκειται για έγγραφα, και μέχρι του ποσού των 100,00 € αν πρόκειται για δέματα. Επιπλέον, υπάρχει και η δυνατότητα ασφάλισης μέσω της υπηρεσίας ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ Δηλωμένης Αξίας. Πρόσθετες υπηρεσίες Ασφάλισης & Δηλωμένης Αξίας προσφέρονται και με την υπηρεσία Special Priority mail (SPM) σε πελάτες με σύμβαση.
* Τα χρηματικά ποσά που αναφέρονται δίδονται ως αποζημίωση μόνο σε περιπτώσεις αποδεδειγμένης υπαιτιότητας της εταιρείας και όχι π.χ. σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας, απεργιών κλπ.
Το μόνο στοιχείο που πρέπει να διαθέτετε για να αναζητήσετε μια αποστολή είναι ο Αριθμός Αποστολής που βρίσκεται επάνω δεξιά του Συνοδευτικού Δελτίου Ταχυμεταφοράς (Voucher). Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.
Οι διανομείς μας πραγματοποιούν συνολικά δύο προσπάθειες επίδοσης κάθε αποστολής. Μετά την παραλαβή της 1ης ειδοποίησης, επικοινωνήστε με το κατάστημα εξυπηρέτησης υπηρεσιών courier της περιοχής σας ώστε να προγραμματίσετε την παράδοση της αποστολής. Εάν έχετε ήδη λάβει δύο ειδοποιήσεις, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το κατάστημα υπηρεσιών courier της περιοχής σας για να παραλάβετε την αποστολή σας από εκεί, ή να προγραμματίσετε νέα επίδοση, η οποία όμως μπορεί να γίνει με επιπλέον χρέωση. Τα στοιχεία επικοινωνίας των καταστημάτων των υπηρεσιών courier βρίσκονται εδώ.