Η Πολιτική Επιχειρησιακής Συνέχειας της ΕΛΤΑ Courier αποτελεί κυρίαρχη προτεραιότητα αξιοπιστίας αλλά και εμφανούς πελατοκεντρικής αντίληψης και φιλοσοφίας καθώς:
Η απρόσκοπτη συνέχεια της επιχειρηματικής δραστηριότητας της Εταιρείας και η ασφαλής λειτουργία της, για την εξυπηρέτηση των πελατών της και όχι μόνο, επιτυγχάνεται μέσω ενός ολιστικού, ρεαλιστικού και εφαρμόσιμου σχεδίου διαχείρισης κρίσεων και επιχειρησιακής συνέχειας, το οποίο όχι μόνο αποτυπώνει τις επιδράσεις και τις συνέπειες των πιθανών κινδύνων, αλλά και ενισχύει την ανθεκτικότητα και την ικανότητα για πρόβλεψη, γρήγορη προσαρμογή και αποτελεσματική αντίδραση.
Οι κύριοι στόχοι της Πολιτικής Επιχειρησιακής Συνέχειας της ΕΛΤΑ Courier είναι:
Ο Συντονιστής Επιχειρησιακής Συνέχειας έχει την ευθύνη για τον έλεγχο και την παρακολούθηση της εύρυθμης λειτουργίας του ΣΔΕΣ, καθώς και για την ενημέρωση όλου του προσωπικού της Εταιρείας σχετικά με την παρούσα Πολιτική Επιχειρησιακής Συνέχειας.
Το σύνολο του προσωπικού της Εταιρείας που εμπλέκεται στις δραστηριότητες και διαδικασίες που αφορούν την Επιχειρησιακή Συνέχεια έχει την ευθύνη να εφαρμόζει την Πολιτική και τις ανάλογες Διαδικασίες στον τομέα της εργασίας του.
Η ανώτατη Διοίκηση έχει δεσμευτεί για συμμόρφωση με τις εφαρμοστέες απαιτήσεις και για συνεχή βελτίωση της επάρκειας, καταλληλότητας και της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Διαχείρισης Επιχειρησιακής Συνέχειας.